Kategorie produktů

Servis a reklamace
Záruční servis počítačů HAL3000 poskytujeme v našem sídle na adrese LX, s.r.o., Dolnoměcholupská 522/12a , 102 00  PRAHA 10. Nejprve kontaktujte linku Bezstarostného servisu. Tato služba Vám zaručí rychlou a pohodlnou opravu Vašeho PC v případě poruchy. Stačí jen zavolat na infolinku 606 609 641 a vše ostatní včetně odvozu, opravy a zpětného dovozu na vámi určené místo již zařídí náš servisní tým. Váš HAL3000 bude opraven v co nejkratší době a dopraven na Vámi určenou adresu. Případně můžete počítač po dohodě s technikem odvézt osobně na adresu našeho sídla. Doporučujeme předchozí telefonické objednání.

Standardní servisní zásah PC trvá maximálně 10 pracovních dní včetně doby nutné na dopravu. Před zpětným dodáním Vás budeme telefonicky kontaktovat a ověříme si s Vámi místo a termín dodání. V případě, že PC nelze opravit v garantovaném termínu, bude Vás kontaktovat náš pracovník, se kterým společně dojednáte přijatelné řešení. Služba „BEZSTAROSTNÝ SERVIS HAL3000“ je zcela zdarma a vztahuje se na všechny záruční opravy s výjimkou neoprávněných případů uvedených v reklamačním řádu.

Reklamace ostatního zboží zakoupeného na našem eshopu.
Před reklamováním výrobek očistěte a data ze zařízení si prosím zálohujte. Zboží přivezte po předchozí telefonické dohodě do našeho sídla na adrese:
LX, s.r.o., Dolnoměcholupská 522/12a , 102 00  PRAHA 10. Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství. Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi výrobku.
Scroll